Over Ons

Drumband

Bij de straatoptredens en taptoes vormt de drumband, met op kop Tamboermajoor Ilse Plessers, steevast de voorhoede van 'Ons Verlangen'.

Drumbandinstructeur Jeroen Bellings heeft de muzikale leiding over de drumband en zorgt tijdens de Galaconcerten voor hoogstaande en vaak spectaculaire slagwerkoptredens. Maar de drumband schuwt ook de wedstrijden niet, zowel bij concert- als ook marswedstrijden wisten ze mooie resultaten te behalen.

Heb je zin om bij de drumband te komen? Dan kan je ook zonder muzikale voorkennis les volgen bij Jeroen Bellings. Een jaartje academie is natuurlijk altijd een goede vertrekbasis. Neem contact op via e-mail info@harmonie-onsverlangen.be of telefonisch met Jeroen Bellings 0479/84 41 38.

De drumbandrepetities gaan door op zaterdagavond in het harmonielokaal 'Ons Verlangen', Kleistraat 4, Beverst van 18u00 – 19u45 en 20u00 – 20u30 met orkest.

Contact:

Zaal 'Ons Verlangen'